Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2011 17:11 - ГЕРБ се срива до изборите
Автор: x2012x Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3156 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 04.05.2011 17:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Граждани за европейско развитие на България - /колко хубаво звучи/ се срива непрестанно . Хората са много разочаровани от правителството на ГЕРБ.
 Инфлация , безработица , престъпност, глад, мизерия ,бедност - ето тези неща докара на народа властимащите. Бедствието наречено ГЕРБ е по-страшно от земетресение . Хората изнемогват , липса на всякаква стратегия за справяне с кризата...
   Все повече хора си спомнят за времето когато всичко беше ефтино. Все повече хора искат да се върне безплатното здравеопазване , което беше истинско завоевание на социализма. Много грешки на властта през последните 20 години , които доведоха страната до колапс. Но те са умишлено създадени с цел изстребването на българите. Няма осъдени политици за престъпната безотговорност към поверените им държавни задължения. Мафията се срастна към държавата.
   Вече не вярвам на правосъдието , на институциите като президент , министър-председател , народно събрание. Те защитават едрия капитал , а останалите да се изнасят за чужбина...
   Народа няма никакви права. Има само задължения- да си внася осигуровките , да плаща данъци , да плаща акцизи . Бюрокрацията беше увеличена драстично с цел , ако някои му хрумне да прави частен бизнес да му се искат пари за 150 документи,щото без тях не може...
    Цените продължават да растат , а никои не иска да спре увеличението им , а заплатите даже са намалени.    А тези , които грабиха милиони и милиарди от държавата вече управляват задкулистно. Когато видят ,че Б.Борисов не им върши работа ще си докарат ново "справедливо", пардон крадливо правителство.    И така още 20 години демокрация!



Гласувай:
7



1. bizcocho - . . . аз не съм сигурна, че ГЕРБ ще се ...
04.05.2011 21:57
...аз не съм сигурна, че ГЕРБ ще се срине... но определено положението не е леко и ситуацията ми се струва по-сложна от това кой ще е - те или други...
цитирай
2. x2012x - Ще се срине ...
04.05.2011 22:24
bizcocho написа:
...аз не съм сигурна, че ГЕРБ ще се срине... но определено положението не е леко и ситуацията ми се струва по-сложна от това кой ще е - те или други...

Поради липса на кадърно управление! По добре политическа криза в България , отколкото крадливо , ялово управление на ГЕРБ , при такава няма да може да се краде в днешните размери .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: x2012x
Категория: Лични дневници
Прочетен: 731187
Постинги: 137
Коментари: 424
Гласове: 2402
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031