Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2013 00:02 - Добър вечер уважаеми зрители спите ли ?
Автор: mono91 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1687 Коментари: 8 Гласове:
5

Последна промяна: 06.06.2014 22:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Направо съм потресена от цялото медийно пространство и цялата помия, която се излива в него! Не случайно се отказах от гледането на телевизия и четеното на вестници. Медиите в България преминават от чистата простотия, през грубото налагане на мнение, до тънкия подзамисъл за насаждане на злоба и агресия между хората. 
Давам пример. Пускаме една анти- ромска позната телевизия, в която 24 часа се подчертава колко сме българи и колко трябва да изтребим ромите в България. Пускаме следващата телевизия, контрастна на предишната, в която съм чувала такива неща, че ми настръхват косите. И за капак превключваме на българската национална за да ни представят новините на турски език! И по пътя на логиката на някой хора защитаващи тази безумщина, изхождайки от това, че аз имам гръцки корени, защо по тази телевизия не  пуснат и новини на гръцки, щото някак си се  чувствам пренебрегната !? 
 Най- обичам обаче, когато на новинарския блок му куца с материала и започват да пускат безумни новини като: " Котка живее на дърво, таксиджии му построили клетка за птици в която да живее". ?!?! 
Минаваме и през тягостния момент,  когато в редица телевизии се въртяха нон стоп кадри от протестите и се повтаряше едно и също на всеки кръгъл час.
Но това са само щрихи от цялостната картина.
Ето какво се случва. Да речем малка група хора са се събрали около едно дърво и мирно протестират срещу изсичането на горски масив , около тях двама полицаи следят за реда . Включва се репортерката- " Уважаеми зрители, тук емоциите ескалират, хората са изнервени, може би нещата ще излязат  извън контрол, полицията е в готовност за извънредни ситуации".  image
А имаме и обратната страна- потулването . Случва се нещо, което трябва да бъде видяно и да бъде излъчено, но тук интересите и взаимоотношенията на хората стоящи отгоре, не позволяват да ни бъде показана истината такава, каквато е. 
Това, което ме изкарва извън релси е вкарването на смут и паника в народа! Как може в  една от най- гледаните телевизии да ми говорят как идвало края на света, как някой си казал, че ще ни нападат извънземни и как всяка следваща седмица  ни носи нов животозастрашаващ вирус, щото някой си лекар от село Марикостиново бил казал тъй! 
За хартиените боклуци ще кажа само, че е абсурдно в един ежедневник  да има само статии за новите цици на фолк певицата Мими и новата кола на сина на кмета, което знаем, че става чрез паричен принос  от страна на горе посечените. 
Проблема за мен е в това, че аз уча и си плащам за да влезна точно в тези среди. Сега мога да изключа телевизора, но когато съм там какво ще направя- ще се боря за прозрачност и добра информираност ли- не ,ще седя кротко в ъгъла  и ще козирувам за да изкарам за насъщния.



Тагове:   политика,   телевизия,   медии,


Гласувай:
5




Следващ постинг
Предишен постинг

1. pg999 - За съжаление
16.12.2013 00:12
си много права, но задачата на медиите и в световен мащаб е именно такава - смут, паника и отвличане на вниманието от истинските проблеми. В този смисъл - погледай американска телевизия и ще разбереш, че облъчването е глобално :-)
цитирай
2. mono91 - Така е :)
16.12.2013 00:26
Така е :)
цитирай
3. ramone - ...
16.12.2013 00:33
И аз като теб си изхвърлих телевизора по подобни причини:))
Готино блогче!
Поздравления
цитирай
4. prometei - Има нещо вярно
16.12.2013 00:35
Голяма част от медиите не са обективни и наслагват определени настроения и мнения ако може да се каже силово. Вярно е че медиите са се отдалечили от своята основна функция да информират.И тогава какво се прави ако нямаш добра новина създай си такава за да си гледан ,купуван и така нататък.Това никога няма да се промени бъди сигурна --------------за съжаление
цитирай
5. prometei - За съжаление
16.12.2013 00:40
Между другото Добър вечер уважаеми зрители спите ли ?

Със песента на Слави Трифонов ----Няма такава държава ------------нееднократно съм поздравявал политиците във профила ми във Фейсбук ------

желая ти успешен ден ---:) :) :)
цитирай
6. mono91 - Благодаря, радвам се че виждам р...
16.12.2013 00:53
Благодаря , радвам се че виждам разбрани и будни хора ! :))))
цитирай
7. mono91 - И аз като теб си изхвърлих телеви...
16.12.2013 01:02
ramone написа:
И аз като теб си изхвърлих телевизора по подобни причини:))
Готино блогче!
Поздравления
Браво и Благодаря ! :-))))
цитирай
8. mono91 - Между другото Добър вечер уважаеми ...
16.12.2013 01:02
prometei написа:
Между другото Добър вечер уважаеми зрители спите ли ?

Със песента на Слави Трифонов ----Няма такава държава ------------нееднократно съм поздравявал политиците във профила ми във Фейсбук ------

желая ти успешен ден ---:) :) :)
Благодаря , подобно ! :-))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mono91
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21752
Постинги: 37
Коментари: 43
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031