Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2013 22:53 - Прецакай държавата - не гласувай !
Автор: x2012x Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5148 Коментари: 9 Гласове:
11

Последна промяна: 16.04.2013 22:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Държавата те прецаква вече 23 години . Държавата продаде това , което беше построено от твоите родители за жълти стотинки. Държавата стана мафия и ти слага непосилни сметки за ток , вода ,парно ,телефони с помощта на комисии , като ДКЕБР.  Политиците те лъгаха толкова дълго ?! Какво спечели от твоя живот ? Те отнеха правото ти на спокоен живот , те отнеха бъдещето ти , те отнеха мечтите ти ! Единственият изход за теб е ясен - не гласувай , не ставай съучастник , като легитимираш тяхната власт давайки своя глас за която и да е партия ! Бойкотирай изборите ! Снимай твоите съкварталци , които отиват да гласуват ! Търси сметка от тези , които гласуват ! Питай ги , защо дават шанс на престъпността и бедността , питай ги защо искат унищожаване на българският народ ! Не можеш да стоиш безучастно когато извършват толкова много престъпления срещу теб и околните . Ти си силен , повярвай в себе си ! Унищожи системата като не гласуваш за нея ! Нека видят ,че ни балък и няма да се продадеш за пари .  Бойкотирайки системата те нямат шанс за да съставят кабинет ! Това дава шанс на теб да се съвземеш  , а те да се уплашат от твоята пасивност . Те си играят дълго време с теб , не играй по техните правила , играй своята игра. Нека създадеш политическа криза , това ще ти вдъхне уверост ,че има шанс за твоето отнето бъдеще ! Ако и този път гласуваш , знай че гласуваш за смъртта ! През 4 годишното последно управление на системата са умрели 350 000 пенсионери от глад ,болести и мизерия , закрити са хиляди фирми , 250 000 млади българи са готови да напуснат България ! НЕ ГЛАСУВАЙ! Унищожи ситемата , иначе системата ще убие теб !  










Гласувай:
11



1. tikoev - Е браво! И като не гласуваш ще изп...
16.04.2013 23:14
Е браво! И като не гласуваш ще използват гласа ти! Тогава кой е прецакания? Самия ти...
цитирай
2. mt46 - Поздрав!
16.04.2013 23:24
И аз мислех така... Но според избирателния ни закон негласувалите хора /както и невалидните гласове/ са без значение. Негласуването ще даде повече мандати на партиите с твърд електорат... Ако не гласуваме, ще оставим купените и ромските гласове да определят бъдещото Народно събрание...
цитирай
3. x2012x - E аз като гласувах толкова пъти какво спечелих?
16.04.2013 23:27
Какво са ми дали политиците ? Само ми взеха бъдещето !
Аз балък ли съм да им давам работа на тия мафиоти-рекетьори , политиците ?
цитирай
4. tikoev - Какво са ми дали политиците ? Само ми ...
17.04.2013 00:15
x2012x написа:
Какво са ми дали политиците ? Само ми взеха бъдещето !
Аз балък ли съм да им давам работа на тия мафиоти-рекетьори , политиците ?

Политиците никога нищо няма да ти дадат...Трябва да ги накараш с гласа си....
цитирай
5. apostapostoloff - Голямо прецакване-
17.04.2013 03:29
няма що! Не гласувай, та да могат бесерастите и джагалите да вземат повече мандати, а? А ти що не се ебеш в гъза, а?!
цитирай
6. djovana38 - Какво са ми дали политиците ? Само ми ...
17.04.2013 06:22
x2012x написа:
Какво са ми дали политиците ? Само ми взеха бъдещето !
Аз балък ли съм да им давам работа на тия мафиоти-рекетьори , политиците ?

И да не им "дадем" работата, те пак ще си я вземат! Изучиха се тунеядците на наш гръб упражнения цели 23 години! Скъп костюм,хубав грим,ниско чело, думи,които нищо не казват и уж партиите се карат, ама всъщност само се редуват!Но тази година нещо не върви! Хората разбраха, че са едни и същи и ...ще видим..
цитирай
7. estirbg - И да гласуваме и да не гласуваме, това което има да се случи в България и света ще се случи!
20.04.2013 14:38
Кой може да се опълчи срещу Божият сценарий за краят на човешката история?
Има само един път за спасение в общия апокалипсис, към който вървим с уверена крачка и той е покаяние и вяра в Исусовата жертва, дадена за всеки един от нас. Знам, че това ще прозвучи на мнозина от вас като пореден фанатичен вопъл на обръщение и ще подминат тази моя отметка с пренебрежение, но ТОВА Е ИСТИНАТА - текат ПОСЛЕДНИТЕ МИНУТИ и не трябва да се надяваме, че поредното "ново" правителство ще ни извади от блатото. Каквото и да е то, истината е, че ще бъде инструмент за извършване на световната глобализация и подчинение на световния елитарен тандем ВАТИКАНА-САЩ.
Не очаквайте подобрение на ситуацията (независимо кой ще спечели изборите!)- по-скоро задълбочаване на кризата и отчаяно приемане на всички рестриктни мерки, наложени ни "отвън".
Само истински вярващите ще са спокойни в своето спасение и ще приемат случващото се без безпокойство и паника - защото знаят, че Божият син е на прага и ще ги спаси в най- драматичния момент...
Четете Библията, Откровение на Йоана, покайте се за греховете, реформирайте живота си спрямо Божието Слово, вярвайте в Исус и ... спете спокойно!
цитирай
8. hristo27 - Като гласуваш за N-та партия, пр...
20.04.2013 14:42
Като гласуваш за N-та партия, припомни си какво хубаво е направила за теб и близките ти през последните 23 години. И колко е краднала през това време...
цитирай
9. lucrecia - ...БЛАГОДАРЯ ТИ...
25.04.2013 19:38
ЗА ЕДИНОМИСЛИЕТО...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: x2012x
Категория: Лични дневници
Прочетен: 732107
Постинги: 137
Коментари: 424
Гласове: 2402
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930